ПЕРЕЙНЯТА ІДЕНТИЧНІСТЬ. ОСКАР БАУМАНН І ВІДНАЙДЕННЯ АФРИКИ

Автор(и)

  • Б. Стороха Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Україна

Анотація

У статті розкриваються особливості художньо-документального вияву авторської ідентичності через поєднання елементів західної (європейської) і східної (африканської) свідомості. Поєднання простежується у корпусі творів, що втілюють науковий і художній дискурс. Синтетизм у мистецтві, ідеології, інтелектуальній думці наприкінці ХІХ – на по-чатку ХХ століття породжує твори складної етіології, що працюють одночасно в кількох дискурсивних системах координат. Комплексний розгляд великих текстів автора, аналіз елементів, задіяних при конструюванні своєї ідентичності та при розкритті ідентичності інших, дозволяє виділити особливості поєднання елементів у одній особі, розкривши при цьому її «несуперечливу суперечність». Австрійський автор із німецькою освітою в німецьких та іспанських колоніях виявляється симпатиком-критиком укладу колоніального життя, що особливим чином шліфує його особисте бачення самого себе.

Біографія автора

Б. Стороха, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

канд. філол. наук, доцент кафедри романо-германської філології

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-22