Проза В. Чередниченко: внутрішній світ дитини з позицій морально-етичного аналізу соціальної дійсності

Автор(и)

  • Наталія Павлівна Ковальчук Миколаївський коледж культури і мистецтв, Україна

Ключові слова:

я-концепція, внутрішній світ дитини, соціальна дійсність, ідеологія, моральні цінності, національне виховання

Анотація

У статті окреслено основні аспекти зображення Варварою Чередниченко внутрішнього світу дитини з позицій морально-етичного аналізу соціальної дійсності. Акцентовано увагу на факторах, що впливають на формування «я-особистості» персонажів.

Біографія автора

Наталія Павлівна Ковальчук, Миколаївський коледж культури і мистецтв

викладач-методист, аспірантка Херсонського державного університету

Посилання

Буженко Т. Життєвий і творчий шлях Варвари Чередниченко / Т. Буженко, Ф. Сарана // Чередниченко В. Вибрані твори. – К. : Дніпро, 1971. – С. 3–5.

Декларація Наркомосу УССР від 1.VII.,1920 про соціальне виховання дітей // ЦДАВО України, ф.166 (Декларація Наркомосу УССР від 1.VII,1920 про соціальне виховання дітей. Положення, постанови, схеми, штати та ін. матеріали Наркомосу про організацію дитячих будинків, інститутів дитячої інспекції, проведення літньої шкільної кампанії та ін. (7 червня – 7 жовтня 1920), оп. 1, спр. 955, 70 арк.), арк. 11.

Іванюк С. Адресат – майбутнє. Герой і концепція адресата української радянської прози для дітей (1917–1941) / С. Іванюк. – К. : Дніпро, 1990. – 243 с.

Про дитячу літературу: Постанова на доп. вид-ва «Молодий більшовик» від 20 трав. 1933 р. // Бюл. НКО. – № 26–27. – С. 16.

Чередниченко В. Весела компанія / В. Чередниченко. – Х. : ДВУ, 1928. – 256 с.

Чередниченко В. Зшиток Софії Сояшник за 1905 рік / В. Чередниченко. – Х. : Червоний шлях, 1925. – 126 с.

Чередниченко В. 1920 / В. Чередниченко – Відділ рукописів Інституту літератури ім. Т. Г. Шевчека НАН України. – Ф. 95. – Од. зб. 23. – 51 с.

Чередниченко В. Що трапилося з Тетею Зорянською / В. Чередниченко. – ДВУ : ЮНСЕКТОР, 1926. – 36 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

НОВІТНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ВИВЧЕННІ Й ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА