Роль засобів масової інформації та масової культури у процесі формування чоловічої ідентичності (на прикладі «Депеш Мод» Сергія Жадана)
Ключові слова:
поп-культура, ЗМІ, гомофобія, гомо-істерія, маскулінізмАнотація
У цій статті здійснено спробу з’ясувати значення ЗМІ у процесі формування чоловічої ідентичності персонажів у «Депеш Мод» Сергія Жадана. Західна поп-культура для героїв стає такою ж спотвореною, як і радянська. Ностальгуючи за своїм радянським дитинством і вдивляючись у глобалізоване майбутнє, герої намагаються розвивати свою власну модель поведінки і проектувати нові моделі мужності.Посилання
Гундорова Т. Транзитна культура. Симптоми постколоніальної травми : [статті та есеї] / Тамара Iванівна Гундорова – Київ : Грані-Т, 2013. – 548 с.
Жадан С. Біґ Мак та інші історії: книга вибраних оповідань / С. Жадан. – Харків : Фоліо, 2011. – 314 с.
Жадан С. Депеш Мод / С. Жадан. – Харків : Фоліо, 2004. – 229 с.
Матусяк А. Постколоніальна дійсність як джерело страждань («Anarchy in the UKR» Сергія Жадана) / Аґнешка Матусяк // «Studia Sovietica». – Вип. 2 : Семіосфера радянської культури. Знаки і значення / [ред. В. Хархун]. – Київ-Ніжин, 2011. – С. 254–267.
Anderson E. Inclusive Masculinity: The Changing Nature of Masculinities / Eric Anderson. – New York : Routledge, 2009. – 191 p.
Bourdieu P. Męska dominacja / Pierre Bourdieu ; [przekład z franc. L. Kopciewicz]. – Warszawa, 2004. – 161 s.
Buden B. Strefa przejścia: O końcu postkomunizmu / Boris Buden ; [przekład z niem. Michał Sutowski]. – Warszawa, 2012. – 188 s.