СУЧАСНИЙ УРОК ЛІТЕРАТУРИ І ПРОБЛЕМИ ХУДОЖНЬОЇ РЕЦЕПЦІЇ СВІДОМОСТІ/ПАМ’ЯТІ В МЕТОДИЦІ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
хронотоп, феноменальність, види феноменальності, модель уроку аналізу й інтерпретування історіософського творуАнотація
Автором статті запропоновано можливий варіант моделі сучасного уроку вивчення, аналізу та інтерпретування художнього твору, який сприятиме розвиткові історичної свідомості/пам’яті у структурі духовності сучасної дити- ни-читачаПосилання
Артюх В. О. Зміст поняття історична пам’ять на тлі українських реалій [Електронний ресурс] / В. О. Артюх // Режим доступу :
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:EDJ7LzC5WKYJ:soippo.narod.ru
Бондаренко Ю. І. Теорія і практика навчання української літератури на філософсько-історичних засадах у старших класах
загальноосвітньої школи : [монографія]. – Ніжин : Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2009. – 351 с.
Домінанти духовного світу українців : навчальний посібник / [упор. Л. М. Горболіс, О. Р. Єременко]. – Суми :
Університетська книга, 2010. – 300 с.
Жадько В.О. Історична пам’ять в розвитку духовності особистості (соціально-філософський аспект) : [монографія]. – К.:
Ніка – Принт, 2006. – 480 с.
Стародубцева Л. В. Пам’ять і забуття в історії ідей : мнемонічна герменевтика культури : дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.04 /
Стародубцева Лідія Володимирівна. – Харків, 2003. – 477 c.
Федорів У. М. Літературний канон як феномен культурної пам’яті У. М. Федорів // Філологія. Літературознавство. Наукові
праці. – Том 80. Випуск 67. – С. 6–9.
Шуляр В. І. Сучасний урок літератури: технологічні моделі : [навчальний посібник] / Василь Іванович Шуляр. – Миколаїв :
Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2009. – 136 с.