РЕКЛАМА ВЗУТТЯ НА ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОМУ ПЕРЕХРЕСТІ

Автор(и)

  • Тетяна Павлівна Остапчук Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, Україна

Ключові слова:

постмодерністська реклама, інтертекстуальні стратегії, стилізація, римейк, колаж

Анотація

Статтю присвячено інтертекстуальним зв’язкам між рекламою, літературою, живописом, фотомистецтвом і комп’ютерними технологіями. Матеріалом стали рекламні кампанії взуття від К. Лабутена останніх років.

Біографія автора

Тетяна Павлівна Остапчук, Чорноморський державний університет ім. Петра Могили

кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії та практики перекладу з англійської мови

Посилання

Адорно Т. В. Диалектика просвещения. Философские фрагменты / Теодор В. Адорно, М. Хоркхаймер ; [перевод с немецкого М. Кузнецова]. – Москва – Санкт-Петербург : Медиум, Ювента, 1997. – 157 с.

Барт Р. Избранные работы : семиотика : поэтика / Ролан Барт ; [пер. с фр. / сост., общ. ред. и всуп. ст. Г. К. Косикова]. – М. : Прогресс, 1989. – 616 с.

Барт Р. Система моды. Статьи по семиотике культуры / Ролан Барт ; [пер. с фр., вступ. ст. и сост. С. Н. Зенкина]. – М. : Издательство им. Сабашниковых, 2004.– 512 с.

Беньямин В. Произведение искусства в эпоху его технической воспроизводимости : Избранные эссе [Електронний ресурс] / Вальтер Беньямин ; [предисловие, составление, перевод и примечания С. А. Ромашко]. – М. : Медиум, 1996. – Режим доступу :

http: // biblioteka.teatr-obraz.ru/files/file/.../Benyamin_proizvedeniya.doc.

Пьеге-Гро Н. Введение в теорию интертекстуальности / Натали Пьеге-Гро ; [пер. с фр. / общ. ред. и вступ. ст. Г. К. Косикова]. – М. : Издательство ЛКИ, 2008. – 240 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Генологія, наратологія, поетика літературного твору