ДИСКУРС ВЛАДИ КУЛЬТУРИ У ФІЛЬМІ ПІТЕРА ГРІНВЕЯ «КНИГИ ПРОСПЕРО» ЗА П’ЄСОЮ ВІЛЬЯМА ШЕКСПІРА «БУРЯ»
Ключові слова:
нео-бароко, культурна індустрія, дискурс влади, реді-мейд, кінематограф, кросс-культурні дослідженняАнотація
У статті розглядається кіноадаптація п’єси Вільяма Шекспіра «Буря», створена британським кінорежисером і художником Пітером Грінвеєм, як приклад деконструкції дискурсу влади культури в постмодерному кінематографі. Кінотвір аналізується на візуальному та наративному рівнях із позицій співвідношення із оригінальним твором Шекспіра та розкриття актуальних для сьогодення сенсівПосилання
Блум Г. Західний Канон : книги на тлі епох / Гарольд Блум ; [пер. з англ. ; під загальною редакцією Р. Семківа]. – К. : Факт, 2007. – 720 c.
Шмид В. Нарратология [Електронний ресурс] / Вольф Шмид. – Режим доступу : http://yanko.lib.ru/books/lit/shmid=narratology=a.htm.
Adorno T., Horkheimer M. The Culture Industry: Enlightenment as Mass Deception [Електронний ресурс] / Theodor Adorno, Max Horkheimer. – Режим доступу : http://www.marxists.org/reference/archive/adorno/1944/culture-industry.htm.
Peter Greenaway’s postmodern/poststructuralist cinema / [edited by Paula Willoquet-Maricondy, Mary Alemany-Galway]. – Rev.ed. – Maryland–Toronto–Plymouth, UK : The Scarecrow Press, Inc. Lanham, 2008. – 410 c.
The Tempest [Електронний ресурс] / Wikipedia, the free encyclopaedia. – Режим доступу : http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tempest.
Woods A. Being naked – playing dead : the art of Peter Greenaway / Alan Woods. – Manchester : Manchester University Press, 1996. – 320 c.